ناصر خوش خبر روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه عوامل زیادی از کارکنان آموزش و پرورش و فضای آموزشی در اختیار برگزاری انتخابات است از این رو فردا تمام مقاطع تحصیلی استان تعطیل اعلام شد.

وی بیان کرد: همچنین بر اساس تقاضای استاندار، درخواست و استقبال مردم، انتخابات ۲ ساعت دیگر و تا ساعت ۲۰ تمدید شد.

رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی عنوان کرد: بر اساس آخرین آمار تا این لحظه ۲۷۵ هزار نفر از مردم در انتخابات حضور یافتند و رای خود را به صندوق انداختند.

وی با بیان اینکه مردم در کمال آرامش و نظم در حال رای دادن هستند عنوان کرد: در بازدیدی که از شعب داشتیم برخی اجراییات به درستی انجام نمی‌شد از جمله اینکه هنوز از مردم درخواست امضا یا اثرانگشت داشتند که موارد بررسی و دستورات لازم صادر شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

۱۲۷ داوطلب در چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند و در نهایت اسامی ۷۰ نامزد شامل ۶۵ مرد و پنج زن برای این استان از سوی شورای نگهبان اعلام شد که طبق آخرین آمار از این تعداد ۳۰ نفر انصراف دادند و ۴۰ نفر در عرصه رقابت باقی ماندند.

خراسان جنوبی دارای ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی است و ۶۷۷ شعبه اخذ رای در این استان مستقر شده که ۷۱ شعبه نسبت به انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی افزایش یافته است.

۵۶۴ هزار و ۹ نفر در این استان مرزی واجد شرایط رای دادن هستند و خراسان جنوبی چهار کرسی در مجلس یازدهم دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.