محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم شهرستان‌های قائن و زیرکوه از همان ساعات اولیه اخذ رأی در پای صندوق‌ها حاضر شدند و مشارکت بالایی را تا این ساعت از رأی‌گیری رقم زدند.

فرماندار قائن با بیان اینکه مردم خراسان‌جنوبی در سطح کشور همواره مشارکت بالایی را در امور سیاسی چون انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بیان‌کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای تهیه تعرفه به تعداد لازم و ضروری نیز شده است و تا این ساعت مشکل خاصی در زمینه کمبود تعرفه وجود نداشته است.

کریمی با اشاره به اینکه کار اخذ رأی از مردم توسط دو هزار و ۷۰۰ نفر از عوامل اجرایی و ناظر و پشتیبان صورت می‌گیرد، ادامه‌داد: قبل از ساعت شروع رأی‌گیری نیز عوامل اجرایی، ناظرین و سایر عوامل در شعب اخذ رأی حضور پیدا کردند.

وی یادآور شد: در حوزه انتخابیه قائن و زیرکوه ۹ نفر برای اخذ یک کرسی مجلس با یکدیگر رقابت کردند.

فرماندار قائن با اشاره به اینکه در مجموع در شهرستان قائن و زیرکوه ۱۵۰ شعبه آرا مردم را اخذ خواهند می‌کنند، گفت: از این تعداد شعبه اخذ رأی تعداد ۱۰۶ شعبه در شهرستان قائن و ۴۴ شعبه نیز در شهرستان زیرکوه است.

کریمی ادامه‌داد: از تعداد ۱۰۶ شعبه قائن ۴۵ شعبه شهری و ۶۱ شعبه روستایی و از مجموع ۴۴ شعبه شهرستان زیرکوه نیز تعداد ۷ شعبه شهری و نیز ۳۷ شعبه روستایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.