به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسمی صبح چهارشنبه در همایش فعالان مجازی خراسان و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ابوذر اظهار کرد: امروزه فضای مجازی و فعالان در این حوزه در خط مقدم مقابله با استکبار هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی جنگ اقتصادی سیاسی و فرهنگی در برابر دشمن داریم، بیان‌کرد: در نهایت جنگ فرهنگی سرنوشت ملت‌ها را مشخص می‌کند.

قاسمی با تأکید بر ضرورت تبیین راه و مسیر مکتب شهید سلیمانی ادامه‌داد: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی نشان‌دهنده زنده بودن جبهه مقاومت است.

وی افزود: شهید سلیمانی جوانان مبارز ایرانی، افغانستانی، پاکستانی عراقی و یمنی را به نام حزب الله گرد هم آورد که بسیار ارزشمند بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره خواهان مقاومت و ایستادگی است، گفت: انتخابات قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است.

قاسمی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی انتخابات واقعی در کشور وجود نداشت، اظهار کرد: امروزه نیز در بسیاری از کشورها در حوزه انتخابات مشکلات اصلی وجود دارد.

وی تأکید بر اینکه اصل کار شرکت مردم در انتخابات است، بیان‌کرد: باید نهایت تلاش خود را برای اینکه مردم از حق خودشان برای انتخاب نماینده مجلس استفاده کنند، داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی ادامه‌داد: از سال ۱۹۴۷ هواپیماهای بسیاری در جهان بر اثر اشتباه پدافندها سقوط کردند ولی در بسیاری موارد هیچکس مسئولیت قبول نکرد.

قاسمی افزود: این در حالی است که جمهوری اسلامی بعد از گذشت ۴۸ ساعت مسئولیت را پذیرفت و در آن مدت هم به دلایل مسائل امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح اجازه بیان علت حادثه را به سپاه نمی‌داد.

گفتنی است در خاتمه این مراسم از برگزیدگان جشنواره ابوذر و فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی تقدیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.