به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن بیانیه بدین شرح می‌باشد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و این در حالی است که در طی این چهل سال گذشته فشار استکبار جهانی هیچ‌گاه نتوانسته است، ذره‌ای در اعتقاد و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی خدشه‌ای وارد سازد. در این دوران، شاهد فتنه‌ها، تحریم‌ها و فراز و فرودهای بسیار بوده‌ایم. امروز به فضل الهی انقلاب اسلامی، به عنوان الگوی «ما می‌توانیم» و «ایثار و مقاومت» فراروی آزادی‌خواهان منطقه و جهان قرار گرفته است.

در حال حاضر در شرایط بسیار امیدآفرین در خصوص شکل‌گیری حرکت‌های مردمی در کشورهای همسایه برای پایان دادن به ظلم و ستم استکبار جهانی و از سویی دیگر در مقطع حساس انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی قرار داریم.

دشمنان در تلاشند تا با ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغی انتخابات ایران را ضعیف نشان دهند، چرا که ادوار گذشته از شاه تا کدخدا را از بیرون کشور هدایت و انتخاب می‌کردند و کاری از دست مردم بر نمی‌آمد؛ اما انقلاب اسلامی عزت و اختیار را از طاغوت گرفت و به مردم سپرد؛ لذا انتخابات حق مردم است، چراکه شهروند کشور هستند و در سرنوشت جامعه و نسل آینده خود حق ایفای نقش دارند. باید قدر این فرصت‌های فراهم شده را به خوبی بدانیم و با هوشیاری و وحدت نگذاریم نقشه‌ها و اندیشه‌های دشمنان پیاده شود. انشاء‌الله افرادی که دارای تقوا، بصیرت، علم و آگاهی و همچنین دلسوز کشور و مردم هستند، به مجالس مهم خبرگان رهبری و شورای اسلامی راه پیدا کنند و مصالح امت اسلامی به بهترین شکل تأمین شود.

اینجانب با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر؛ یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و بویژه شهید رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و تجدید میثاق با حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مقام معظم رهبری، از عموم مردم شریف استان خراسان جنوبی دعوت می‌نمایم که در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با حضور آگاهانه خود صحنه تجلی وحدت امت و شکست توطئه‌های دشمنان و بدخواهان را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1349062
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.