مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی سه‌شنبه شب در این آیین گفت: این طرح‌ها با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا خواهد شد.

سیدمحمود هاشمی با بیان اینکه با اجرای این تعداد پروژه ۳۶۷ خانوار در روستاهای طاهرآباد، ابراهیم آباد، کجه، چاهنو، آبدکی و پلوند از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، افزود: اجرای ۶۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث یک ایستگاه تقلیل فشار، نصب یک ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب ۳۳۰ علمک گاز از مشخصات فنی این پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: گازرسانی به این تعداد روستا از مصوبات سفر اردیبهشت ماه استاندار خراسان جنوبی به شهرستان فردوس است.

هاشمی گفت: همچنین عملیات گازرسانی به ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان نیز با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: احداث ۱۷ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، احداث ۱۰ ایستگاه اندازه‌گیری و نصب ۲ انشعاب از مشخصات فنی این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۷ درصد جمعیت روستایی شهرستان فردوس از نعمت گاز برخوردار هستند.

استاندار خراسان جنوبی در شهرستان فردوس با مادر دانش‌آموز بسیجی شهید محمود ناظری نیز دیدار و گفت و گو کرد.

محمدصادق معتمدیان صبح امروز( سه‌شنبه) در سفر به سرایان چندین پروژه عمرانی را افتتاح و عصر امروز به شهرستان فردوس سفر کرد و همزمان با پنجمین روز دهه فجر به شهرستان‌های بشرویه و طبس می‌رود.

معتمدیان در نخستین روز دهه فجر طرح‌های عمرانی مرکز استان را افتتاح و کلنگ‌زنی کرد و دومین روز دهه فجر برای افتتاح چند طرح به شهرستان قاینات سفر کرد.

اجرای بیش از چهار هزار و ۷۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی آغاز شده است.

یک هزار و ۶۱۴ طرح و پروژه عمرانی و زیرساختی همزمان با دهه فجر امسال در استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.