مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی روز یکشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: عملیات گازرسانی به ۱۳ روستای قاینات از جمله سینیدر، برج محمد، امیرآباد، فرخی و ... از امروز آغاز شد.

سید محمود هاشمی افزود: ۲۶ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این پروژه است که از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز تامین می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم این روستاها تا پایان سال آینده از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

مجتمع حمایتی بهزیستی در آرین شهر، عملیات آبخیزداری روستای انجول به نمایندگی از ۱۲ پروژه و مجتمع آبرسانی روستای زول قاینات در دومین روز دهه فجر افتتاح شد.

بازدید مسکن محرومان، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح تصفیه خانه فاضلاب و بخش NICU بیمارستان قاین از دیگر پروژه‌های افتتاحی دومین روز دهه فجر در شهرستان قاینات است که با حضور استاندار خراسان جنوبی، معاونان استاندار و جمعی از مسوولان انجام می‌شود.

در نخستین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی و خانواده شهید پاسدار مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شهید بصیری پور در بیرجند آغاز شد و هنرستان زنده یاد «هدایت‌ الله موسوی» در این شهر به بهره‌برداری رسید.

کلنگ‌زنی یادمان شهدای گمنام و بازپیرایی پارک پروفسور معتمدنژاد شهر بیرجند از دیگر برنامه‌های استاندار خراسان جنوبی در اولین روز دهه فجر بود.

اجرای بیش از چهار هزار و ۷۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی آغاز شده است.

یک هزار و ۶۱۴ طرح و پروژه عمرانی و زیرساختی همزمان با دهه فجر امسال در استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

استان مرزی و کویری خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و قاین مرکز شهرستان قاینات در ۱۰۰ کیلومتری شمال بیرجند است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.