معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی  روز یکشنبه در آیین افتتاح این مجتمع ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: این دهه فرصت مناسبی برای بیان فعالیت‌های دولتمردان به مردم است که در این زمینه فعالیت‌ها انجام شده را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

مشیرالحق عابدی ادامه داد: این پروژه از ثمرات سفرهای استاندار خراسان جنوبی به شهرستان قاینات است و امیدوارم بازگشایی این مجتمع در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد و این معضلات در استان به حداقل برسد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی هم در این آیین گفت: عملیات ساخت مجتمع حمایتی بهزیستی در آرین‌شهر از سال ۱۳۹۳ در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع و زیربنای ۴۲۰ مترمربع آغاز شد و امروز به به بهره برداری رسید.

علی عرب نژاد افزود: ۶۹۲ میلیون تومان برای ساخت این مجتمع هزینه شده که ۵۴۲ میلیون تومان اعتبار تملک و دارایی شهرستان و مابقی با حمایت استاندار در سفر قبل به قاینات تامین شد.

وی اظهار داشت: این مجتمع به ۵۰۰ معلول و ۱۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و به تمام مردم نیز خدمات توانبخشی و پیشگیری ارایه می‌کند.

افتتاح عملیات آبخیزداری روستای انجول به نمایندگی از ۱۲ پروژه، مجتمع آبرسانی زول، آغاز عملیات گازرسانی به ۱۳ روستا، بازدید مسکن محرومان، دیدار با خانواده شهدا و افتتاح تصفیه خانه فاضلاب و بخش NICU بیمارستان قاین از دیگر پروژهای افتتاحی در نخستین روز دهه فجر در شهرستان قاینات است.

یک هزار و ۶۱۴ طرح و پروژه عمرانی و زیرساختی همزمان با دهه فجر امسال در استان خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

آرین‌شهر دارای ۲۳ هزار نفر جمعیت است و در فاصله ۵۰ کیلومتری قاین قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.