مردم شهر بیرجند جمع شدند تا ارادت خود را به سردار دلها نشان دهند همچنین ابتدای این آیین با نوحه‌سرایی مداحان همراه بود.

رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی در این آیین با اشاره به آیات قرآن در خصوص دشمنان گفت: بنا نیست عالمی با این عظمت دست کفار بیفتد چراکه حاج قاسم‌ها زیاد هستند همانطور که امروز میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع سردار سلیمانی شرکت کردند و قیامتی بزرگ برپا شد.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی افزود: این پیام گام آخری در آستانه ظهور است اگر دقیق و صحیح پیام شهید این ایام را دریابیم فردا روز ظهور است.

وی بیان کرد: بر اساس آیات قرآن شرط ولایتمدار شدن، دوست شناسی و دشمن شناسی است، اگر دوست و ولی را شناختیم حق ولی و دوستان ولایتمدار را ادا کرده‌ایم.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی عنوان کرد: سرّ اینکه خداوند دل‌ها را به برکت حاج قاسم سلیمانی تکان داد این بود دل و عقربه وجود او به دل ولی امرش متصل بود.

وی تصریح کرد: ولی امر سردار سلیمانی با دیدن او روح به جانش دمیده می‌شد غم‌های دشمنی دشمنان و جهل جاهلان را در مدت کوتاهی از بین می‌برد.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی یادآور شد: باید اعتراف کنیم امروز مساله مهم دشمن و دشمن شناسی است، ملت با دندان‌های به هم فشرده و مشت‌های فولادین در مقابل استکبار جهانی در اوج اقتدار، خشم و غضب قرار دارند و انتقام را جزو حق قطعی و کوچکترین اقدام می‌دانند که باید انجام شود اما تمام ماجرا این نیست.

وی ادامه داد: مشکل این است که دشمنی دشمنان و دشمن را از کلام قرآن دقیق استخراج نکرده‌ایم، کمتر به ما گفته‌اند و ما کمتر شنیده‌ایم.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنان ما فقط دشمنان علنی نیستند، آمریکا امروز سرکرده دشمنان عالم است.

وی افزود: استکبار جهانی علنی با توطئه‌های پیچیده امروز به آخر خط رسیده است، بخش اول پیام حاج قاسم سلیمانی برداشته شدن استکبار جهانی از منطقه است  این وضو و مقدمه کار شماست.

 حجت الاسلام رحیم‌آبادی یادآور شد: آنچه مهم است اینکه باید همه دشمنان را بشناسیم، مهمترین ویژگی دوستان ولایت و منتظران حقیقی حضرت مهدی (عج) این است که خدا به برکت آنها دو گروه ، دشمنان جدی و اساسی مومنان را ریشه‌کن، رسوا و عذاب می‌کند.

وی بیان کرد: امروز در فضای عاشورایی حواسمان از دشمنانی که بیش از ۳۰۰ آیه قرآن درباره آنها گفته شده است نباید پرت شود.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز در جمع ما محدود افرادی بوده و هستند اما جریان حساسی است  و باید مراقب باشیم.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی، دوستان و پیروان وی جهادکنندگان جبهه جهاد اصغر بودند اگر چه در جبهه دوم هم غوغا کردند اما شهادت جبهه‌ای در جهاد اصغر بود.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی یادآور شد: سردار سلیمانی و دوستانش توانستند گروهی از دشمنان را از منطقه بیرون کنند و قطعا انتقام جهانی خون شهدا گرفته خواهد شد.

وی گفت: گروهی از دشمنان آمریکایی نیستند اما به جای افراد آمریکایی افکار آمریکایی دارند که باید نسبت به این دسته از افراد نیز مراقبت کرد.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی افزود: استکبار جهانی بخاطر استیصال این شهادت بزرگ را انجام داده است اما باید امانت بزرگ را را به اهلش بسپارید.

وی تاکید کرد: در گام دوم انقلاب حرکت به سمت طلوع خورشید عالم تاب امامت و ولایت یعنی امام زمان (عج) که خون پاک قاسم سلیمانی نویدبخش این جریان مبارک است همه به رسالت منتظران ظهور باید عمل کنیم.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی تصریح کرد: امروز باید مراقب جریان‌هایی که افکار آمریکایی دارند باشیم همچنین در ایام انتخابات که لجن پراکنی‌ها و سیاست‌پراکنی‌ها زیاد است.

وی تاکید کرد: با حاج قاسم سلیمانی خداحافظی نمی‌کنیم چراکه روح مبارک وی این قدرت را پیدا کرده است تا همانند ارباش در تمام زوایای زندگی ما اشراف داشته باشد.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز قطب انقلاب اسلامی، جهانی است اما برخی کارکردها در داخل گیر است امروز وظیفه همه ما است تا به مسوولان مدد برسانیم.

وی عنوان کرد: غفلت‌ها و کوتاهی‌های ما در برخی مقاطع، بعضی جریانات و برخی مسوولیت‌ها را به ناحق سپرده است لذا حاج قاسم‌ها در جبهه مقاومت غصه می‌خورند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی تاکید کرد: باید مجلس انقلابی، شورای اسلامی شهر و روستای انقلابی، مسوولان انقلابی انتخاب کنیم خدا سرنوشت ما را از استکبار ددمنشانه گرفت و اینک خودمان هستیم که با انتخاب‌های صحیح و عاشورایی خود به امام زمان (عج)  نزدیک می‌شویم اما اگر غفلت کنیم کسی بر ما مسلط می‌شود که خون‌های حاج قاسم‌ها می‌ریزد.

وی یادآور شد: اگر امروز دقیق باشیم و یک برگ رای به جبهه نفاق نرفت فردا روز ظهور است جز این باشد غم‌های عالم ادامه می‌یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.