هاشم هیهات روز یکشنبه در حاشیه بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و فرماندار زیرکوه از بیمارستان صحرایی این شهرستان افزود: بیمارستان صحرایی زیرکوه از هفتم آبان به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل مجموعه بسیج و در حاشیه برگزاری یادواره شهدای عشایر خراسان جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: فعالیت این بیمارستان صحرایی تا چهارشنبه ادامه دارد و پیش بینی می‌شود در این مدت ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار ویزیت تخصصی شوند.

مسوول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: این بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، فرمانداری زیرکوه و تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) برپا شد و ۱۲۵ متخصص در ۱۵ رشته تخصصی و ۲۶۷ کادر پزشکی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: داروخانه نیز در محل این بیمارستان مستقر شده و داروهای موردنیاز بیماران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت رایگان تامین شده است.

وی درباره روند ارجاع بیماران به پزشکان متخصص گفت: از ۲ ماه گذشته با همکاری شبکه بهداشت و درمان زیرکوه و خانه‌های بهداشت روستایی این شهرستان بیماران نیازمند به خدمات تخصصی شناسایی و با دریافت فرم ارجاع به این بیمارستان معرفی شده‌اند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و زیرکوه یکی از چهار شهرستان مرزی این استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.