رضا مددی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه کارگاه تبیین سند تحول بنیادین خراسان جنوبی افزود: اجرای سند تحول بنیادین زمان‌بر است و به صورت مرحله‌ای و تدریجی در سطح مدارس کشور اجرا می‌شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: از آنجا که تحول نیازمند برنامه‌ریزی اساسی است بنابراین وزارت آموزش و پرورش با سیاست‌گذاری برنامه‌های کوتاه و بلند مدت در سال جاری تلاش می‌کند تا تمامی برنامه‌ها مطابق با سند تحول اجرایی شود.

مددی اظهار داشت: سند تحول بنیادین یک سند فراگیر در کشور است که در حال حاضر 824 منطقه همگام با این سند حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: طبق گزارش‌های واصله از نحوه اجرای سند تحول بنیادین در بین استان‌های کشور، خراسان جنوبی جزو استان‌های پیشتاز در اجرای سند تحول بنیادین است.

 رئیس ستاد اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: در حال حاضر تمامی استان‌های کشور تلاش می‌کنند تا برنامه ریزی‌ها بر اساس این سند تنظیم شود اما در بازدیدی که از چهار شهرستان درمیان، سربیشه، فردوس و قاینات انجام شد خراسان جنوبی در وضعیت بسیار مطلوبی در نحوه اجرای سند قرار دارد.

وی گفت: در کنار برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بسته‌های انتظارات وزارت از طریق ادارات کل آموزش و پرورش به مناطق آموزشی ارسال شده تا برنامه‌های کوتاه و بلند مدت اجرای سند تحول همزمان با سراسر کشور در استان‌ها اجرایی شود.

مددی با بیان اینکه خراسان جنوبی جزو استان‌های فرهنگی کشور است، افزود: تلاش مدیران آموزشی در این استان نشان دهنده زمینه فرهنگی خراسان جنوبی برای آموزش و پرورشی مطلوب مطابق با سند تحول بنیادین است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.