مسعود سلطانی فر که امروز (دوشنبه) به همراه معاون اول رئیس جمهوری و سه وزیر دیگر دولت برای شرکت در همایش ملی روز روستا و عشایر به خراسان جنوبی آمد، در حاشیه کلنگ زنی سالن ورزشی شهر قاین گفت: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۲ هزار مترمربع ساخته خواهد شد.

وی اظهار داشت: اعتبار پیش بینی شده این پروژه ۸۰ میلیارد ریال است که با مشارکت خیرین، بخش خصوصی و دولتی تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اولویت ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اجرای پروژه‌های مشارکتی با خیرین و بخش خصوصی است که در همین خصوص ۱۱ پروژه خیرساز شهرستان قاینات که پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد دارد، تکمیل خواهد شد.

سلطانی فر در سفر به شهرستان قاینات ضمن بازدید از مجموعه ورزشی شهید امین زاده و چمن مصنوعی شهدای انقلاب شهر قاین، برای تکمیل پروژه چمن مصنوعی شهدای انقلاب با اعتبار پنج میلیارد ریال قول مساعد داد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین برای آغاز عملیات اجرایی ساخت خانه جوان قاینات در محل اجرای طرح حاضر شد که به دلیل تامین نشدن اعتبار این طرح در سال مالی جاری از کلنگ زنی خودداری کرد و گفت: ما با مردم شفاف هستیم و هر زمان پروژه تامین اعتبار شود، عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

سلطانی فر که جانشین فرمانده اقتصاد مقاومتی و وزیر معین دولت در خراسان جنوبی است امروز (دوشنبه) در آیین آغاز عملیات اجرایی راه آهن بیرجند - یونسی نیز شرکت کرد.

۷۲۱۸*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.