این مدرسه در پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع مساحت و زیربنای سه هزار و ۲۵۰ مترمربع ساخته می‌شود.

ساختمان این پروژه شامل بخش آموزشی، خوابگاه، سلف سرویس، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و سرویس بهداشتی است که براساس پیش‌بینی سازمان نوسازی مدارس ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پروژه نیاز است.

معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز برای شرکت در همایش ملی روز روستا و عشایر و افتتاح چند طرح عمرانی وارد بیرجند شد و از سوی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان مورد استقبال قرار گرفت.

پروژه آبرسانی به بیرجند از محمدشهر با حضور جهانگیری افتتاح شد و وی با سفر به بخش درح شهرستان مرزی سربیشه همزمان با ۱۵ مهر روز روستا و عشایر با مردم این منطقه دیدار و در جمع آنان سخنرانی کرد.

معاون اول رئیس جمهوری در این سفر عصر امروز به همراه شماری از وزیران و مسئولان کشوری در ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر که امسال نخستین بار در استانی غیر از پایتخت برگزار می‌شود، شرکت و سخنرانی می‌کند.

وزرای جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، نیرو و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همراه جمعی از معاونان وزرا و مسئولان کشوری با معاون اول رئیس جمهوری به استان خراسان جنوبی آمدند و با حضور آنان در مناطق مختلف استان برخی طرح های عمرانی و زیرساختی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

حضور در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بخش روستایی و عشایری از دیگر برنامه‌های جهانگیری در این سفر یک روزه است.

خراسان جنوبی دارای ۱۱ شهرستان و ۳۳۱ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان است.

۳۲۱۵** ۷۵۵۶* 6054

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.