به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمود حجتی عصر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در سرسرای شهدای دولت استانداری، افزود:
با توجه به زحمات شبانه روزی مدیریت بحران در استان، خسارت سیل به کشاورزی استان کرمانشاه به حداقل رسیده است.
وی اظهار داشت: در اثر سیل اخیر بخش های زراعت، باغبانی، دامپروری و آبزی پروری خسارت دیده اند که در استان کرمانشاه نیز گزارش این خسارت ها در حال برآورد است و بعد از جمع بندی نهایی، برنامه ها برای جبران خسارت اعلام خواهد شد.
حجتی تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به عنوان نماینده وزارت جهادکشاورزی در ستاد مدیریت بحران استان در خدمت مردم بوده و مصوبات دولت برای جبران خسارت را پیگیری می کند.
حجتی افزود: جبران خسارت های وارده به زیرساخت های بخش کشاورزی زمان بر می باشد.
وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: در برخی مناطق ایستگاه های پمپاژ آب و در برخی مناطق آبگیرها خسارت دیده اند که انشاالله بعد از برآورد خسارت بازسازی خواهند شد.
وی یادآور شد که به طور قطع بارندگی های اخیر باعث احیای سفره های آب زیر زمینی و رونق بخش کشاورزی خواهد شد.
او در پایان از دکتر جهانگیری به دلیل نگاه ویژه به بخش کشاورزی قدردانی کرد.
گفتنی است در این جلسه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، به بیان معضلات و مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخته و پیشنهاداتی در راستای حل این مشکلات مطرح کردند.
وزرای کشاورزی، بهداشت، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و معاون پارلمانی رئیس جمهوری در این سفر جهانگیری را همراهی می کردند.
جهانگیری در این سفر چند ساعته از چند نقطه شهر کرمانشاه از جمله رودخانه قره سو بازدید کرد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.