بە گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جمشید انصاری در پنجمین جلسه شورای اداری و تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان کردستان با بیان اینکە جشنوارە شهید رجایی فرصتی برای نگاه مجدد به عملکرد نظام اداری و دستگاه های اجرایی در سطح ملی واستانی است، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی موظف هستند علاوه بر تسهیل گری خدمات لازم را با بهترین کیفیت به مردم ارائه دهند.

وی ادامه داد: تلاش نظام اداری باید ارائه خدمات با کیفیت نسبت به سنوات گذشته به مردم باشد و رضایت عمومی را افزایش دهد.

انصاری موضوعیت داشتن دستگاه اجرایی به جای خدمت رسانی به مردم از دید کارکنان را یک تصور نادرست عنوان کرد و افزود: ما در نظام اداری نیروها را برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفته ایم واین امر باید به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اساس حضور کارکنان در دستگاه های اجرایی را ارائه خدمات مطلوب به مردم نام برد و بر نهادینه شدن این مهم در ادارات تاکید کرد.

وی ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی توسط افکار عمومی را مهم دانست و گفت:امسال در ارزیابی عملکرد ادارات یک نظر سنجی از مردم انجام دادیم و در آن پرسش نامه ها میزان رضایت مردم از نحوه خدمات را سوال کردیم.

انصاری بیان کرد: مجموعه کارهای اصلاحی که در ادارات انجام می شود باید منجر به تغییر در زندگی مردم می شود و هزینه های آنان را کاهش دهد.

در پنجمین جلسه شورای اداری استان و جشنواره شهید رجایی از ادارات دامپزشکی، اقتصاد و دارایی، آب و فاضلاب روستایی، جهاد کشاورزی، آموزش فنی و حرفه ای، بیمه سلامت، بهزیستی، کمیته امداد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان به عنوان دستگاه های برتر تجلیل شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1266134
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.