گام‌های استوار، حمایت فراتر از شعار، غارهای جاذبه‌های مغفول و ۳۶۸ نفر سهمیه استان در آزمون استخدامی تیتر یک صفحه نخست چهار روزنامه محلی خراسان جنوبی در سومین روز مهر است.

همچنین در ادامه مروری بر عناوین سرمقاله و یادداشت این روزنامه‌ها خواهیم داشت.

آوای خراسان جنوبی

گام‌های استوار پرداخت ۹.۸ میلیارد ریال تسهیلات برای ۸۲ کارگاه اقتصاد مقاومتی تولیدکنندگان خراسان جنوبی در پرواز مزار شریف رئیس کمیته امداد به خراسان جنوبی می‌آید این روزنامه در بخش سرمقاله مطلبی را با عنوان «عزلت گزینی تفکر فرصت محور در استان ما» به قلم هرم‌پور آورده است.

امروز خراسان جنوبی

حمایت فراتر از شعار نیمه کاره‌ها بخشودگی ۱۰۰ درصد جرائم مالیاتی تا پایان مهر آغاز عملیات اجرایی ۵ هزار مسکن محرومان استان این روزنامه در بخش سرمقاله مطلبی با عنوان «سازمان ملل، جنگ غیرعلنی دولت ها…!» به قلم محمد راعی فرد و در بخش یادداشت مطلبی را با عنوان «ارزش که عوض شود”عوضی” ارزش پیدا می کند! » به قلم زنگویی منتشر کرده است.

زعفران

غارهای جاذبه‌های مغفول در گام دوم انقلاب باید تعارفات را کنار بگذاریم رونمایی از ۴ کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی سفر رئیس کمیته امداد امام (ره) کشور به خرسان جنوبی

این روزنامه در بخش سرمقاله مطلبی با عنوان «برای بچه‌های این زمانی، از بچه‌های آن زمانی می‌گویم!» به قلم ابوالفضل زاهدی‌پور آورده است.

خراسان جنوبی

۳۶۸ نفر سهمیه استان در آزمون استخدامی ۲ روز بی آبی در آبیز و ۴ روستای شاسکوه آغاز عملیات ۱۰۳ کیلومتر راه روستایی مرغ در سراشیبی قیمت

۶۰۵۴*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.