حجت الاسلام والمسلمین علی عسکری روز دوشنبه در نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت خراسان جنوبی که به صورت همزمان با سراسر کشور در مدرسه محمود فقیهی درمیان برگزار شد افزود: تحقق سند تحول بنیادین بیانگر فرهنگ در قالب معرفت دینی است که این مهم را در ذهن متبلور می‌کند.

وی ادامه داد: تربیت به عنوان یک اصل اساسی باید مورد توجه قرار گیرد و آموزشگاه‌های آزاد با ارائه بسته‌ها و کلیپ‌های آموزشی غیر تخصصی نباید با روح و روان دانش آموز و خانواده بازی کنند.

حجت الاسلام عسکری با بیان اینکه در سال ویژه و خطیری قرار داریم، تصریح کرد: همزمان با زنگ مهر، زنگ مقاومت هم نواخته می‌شود که باید با نگاه به گذشته و آینده‌نگری در این عرصه خطیر تلاش کرد.

وی گفت: انسان موجودی چند بخشی است به طوری که از پدر قالب تن و از معلم جان روشن می‌یابد.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: معلم انسان را به کمال می‌رساند و سرمایه‌های آینده نظام در کلاس درس با مکتب علم و معرفت آشنا می‌شوند که این خود نگاهی به گذشته و توجهی برای آیندگان است.

عسکری در ادامه پیام محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش را به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در جمع مسئولان و دانش‌آموزان‌ مدرسه محمود فقیهی درمیان قرائت کرد.

در این آیین ساخت خوابگاه هنرستان دخترانه محمود فقیهی درمیان کلنگ‌زنی و مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

۳۲۱۵* ۶۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.