حسن عزیزی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در سال‌های اخیر در حوزه ورزش افتخارات زیادی نصیب استان شده که از جمله آنها می‌توان به حضور نجمه خدمتی و دختران عفیف خراسان جنوبی در میادین ورزشی بین‌المللی اشاره کرد.

وی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی سعی دارد برنامه‌ریزی کند تا ورزشکاران استان در عین قهرمانی بتوانند به موضوع پهلوانی نیز بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: از آنجاییکه این سازمان دستگاهی فرهنگی است باید با همفکری نخبگان و جامعه ورزشکاران بتواند رسالت نظام را در زمینه تقویت، شکوفایی جوانان و توسعه مباحث ورزشکاران را در دستور کار قرار دهد.

وی عنوان کرد: چشم‌انداز ما در حوزه جوانان همان دیدگاه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است لذا باید فرصت و فضای مناسبی برای حضور عزتمندانه، فعال و با نشاط جوانان در حوزه‌های مختلف جامعه فراهم شود.

عزیزی با تاکید بر تعمیق بخشی به هویت ملی، دینی و انقلابی جوانان یادآور شد: جوانان خراسان جنوبی تحصیل‌کرده، اخلاق‌مدار و ولایتمدار هستند.

وی ادامه داد: پیگیری مسائل اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان به عنوان مهمترین نیازهای این قشر باید در مورد توجه دست اندکاران و مسئولان قرار گیرد که در این زمینه سند جامع جوانان استان با همفکری نخبگان در حال تدوین است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم ساماندهی مدیریت فضای مجازی توسط جوانان گفت: امید است با احصای نیازها و دسته‌بندی اولویت‌های مرتبط با حوزه جوانان و با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی بتوانیم بخشی از مطالبات بحق جوانان را برآورده کنیم.

وی با اشاره به برخی حواشی مربوط به جامعه ورزشی استان گفت: تلاش می‌کنیم مسائل و حواشی مربوط به این حوزه در استان را با اخلاق مداری سر و سامان ببخشیم.

عزیزی بیان کرد: خراسان جنوبی بیش از ۲۳۰ هزار جوان در سنین ۱۸ تا ۳۵ سال دارد لذا رسیدگی و بررسی آسیب‌های اجتماعی در حوزه جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: در این زمینه در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، ایجاد فضای کسب و کار و آموزش‌های مهارت‌های مورد نیاز در دستور کار قرار دارد تا از این طریق زمینه حضور جوانان نیز در جامعه تسهیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: ایجاد و افزایش نشاط اجتماعی در مناطق کمتر برخوردار استان به ویژه شمال شهر بیرجند در حال پیگیری است و تاکنون اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به گذشت ۲۳ روز از خدمت خود در خراسان جنوبی افزود: در این مدت ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار به منظور کمک‌ به هیات‌های ورزشی توزیع شد و همچنین ۴۶ دستگاه خودور حامل تجهیزات ورزشی به مناطق روستایی و کم برخوردار اعزام شده است.

عزیزی عنوان کرد: حمایت از هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان و هیات روستایی و بازی‌های بومی و محلی است از جمله سه اولویت برتر ما در بحث ورزش استان در نظر گرفته شده است.

۷۵۵۷* ۶۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.