معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی که در دومین روز هفته دولت به شهرستان سرایان سفر کرده است، کلنگ اجرای این طرح عمرانی را به زمین زد.

فرماندار سرایان روز یکشنبه گفت: این طرح شامل عملیات خاکی و ابنیه فنی به طول یک هزار و ۵۰۰ متر شامل خاک‌برداری و خاک‌ریزی و احداث هشت دستگاه پل است که برای اجرای آن ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

همچنین همزمان با دومین روز هفته دولت با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی سایت اینترنت پرسرعت روستایی چاه غیاث سرایان به بهره‌برداری رسید.

این طرح به منظور بهره‌مندی روستاییان مناطق عشایری از اینترنت پرسرعت با اعتبار ۲ میلیارد تومان اجرا شد که ۱۷ روستا با جمعیت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

طرح بهسازی محور بیرجند - سه قلعه (قطعه چاه طالب - سه قلعه) نیز صبح امروز (یکشنبه) با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

یک هزار و ۱۹ طرح عمرانی و زیربنایی در استان خراسان جنوبی با اعتبار هشت هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۹۸۰ طرح با اعتبار چهار هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

همچنین عملیات اجرایی ۳۹ طرح با پیش بینی اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این استان مرزی آغاز می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی هم در نخستین روز هفته دولت برای افتتاح طرح‌های هفته دولت به شهرستان درمیان سفر کرد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

شهر سرایان مرکز این شهرستان در ۱۶۰ کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

۷۵۵۶*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.