محمد محمدی روز شنبه در دیدار با امام جمعه سربیشه به مناسبت آغاز هفته دولت افزود: همچنین عملیات اجرایی هفت طرح با اعتبار ۳۰۵ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

 وی ادامه داد: با افتتاح طرح‌های هفته دولت برای ۳۰۵ نفر شغل ایجاد و یا تثبیت خواهد شد و بیش از ۴۱ هزار نفر از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه هفته دولت امسال نقطه عطفی، برای شروع برنامه‌های جدید در شهرستان خواهد بود، اضافه کرد: طرح‌های افتتاحی شهرستان به گونه‌ای است که تقریبا اکثر جمعیت سربیشه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

وی گازرسانی به روستاها، افتتاح فاز اول مجتمع آبرسانی خوشاب، طرح‌های نوین آبیاری و مرمت قنوات، زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، احداث و آسفالت راه‌ها و طرح‌های برق‌رسانی را از مهمترین طرح‌های افتتاحی در شهرستان ذکر کرد.

فرماندار سربیشه گفت: همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی نیروگاه ۱۰مگاواتی خورشیدی، واحد تولید منیزیم و طرح توسعه کارخانه اکسید منیزیم شهرستان نیز آغاز خواهد شد.

محمدی افزود: برنامه‌های توسعه شهرستان منطبق بر اسناد بالادستی تدوین شده و اجرای طرح‌ها براساس اولویت‌ها اجرایی خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد دولت جمهوری اسلامی هستند و مهمترین ویژگی این دو شهید مردمی بودن آنها است.

محمدی افزود: ما باید به خدمتگزاری به مردم افتخار کنیم و دغدغه ای اصلی ما حل مشکلات مردم باشد.

۷۵۵۶*۶۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.