به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز شنبه در دیدار مسئولان و مدیران ادارات با امام جمعه به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: نظام جمهوری اسلامی توجه خاص اهل بیت و انبیاءالهی به ملت ایران است.

 وی اظهار داشت: بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها شکل گرفت اما نتوانست به بلوغ برسد و شعارها و آرمان های اصلی خودش را حفظ کند و به انحراف کشیده و مصادره شد اما انقلاب اسلامی باپشت سر گذاشتن مشکلات وارد چهل ساله دوم شده است.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: در طول تاریخ بی سابقه ترین هجمه های دشمن به جمهوری اسلامی شده است اما با رهبری های رهبر معظم دشمنان راه به جایی نبرده اند و در این بین ما مسئولان نیز وظیفه داریم به وظیفه مسئولیتی خود به خوبی عمل کنیم.

وی در ادامه از مسئولان سرپل ذهاب که در زمان بحران زلزله با خدمت رسانی صادقانه سنگ‌تمام گذاشتند و باعث آبادانی و عمران شهرستان شدند، قدردانی کرد.

فرماندار سرپل ذهاب نیز با بزرگداشت یاد شهدای هفته دولت گفت: دولت ها در تثبیت حکومت اسلامی نقش اساسی دارند، دولتی اسلامی باشد به طور قطع جامعیتش بیشتر است.

محبت جمالی نیا افزود: با توجه به وسعت میدانی شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب و حجم آلام و خسارات وارد شده در زلزله آبان ۹۶، مسئولان به نیازها و مطالبات مردم جامه عمل پوشاندند و امید است با همین عملکرد و پتانسیل نگاه ویژه ای به سیاست های کلی نظام داشته باشند.

وی اظهار داشت: اتحاد، انسجام و وحدت با قوت بالایی در بین فرقه های مذهبی مختلف در سرپل ذهاب وهمچنین بین مدیران وجود دارد.

وی عملکرد مسئولان دستگاه های اجرایی سرپل ذهاب در سال۹۷ را مثبت ارزیابی کرد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.