حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار با ستاد مردمی و کمیته پشتیبانی کنگره شهدای سادات خراسان جنوبی افزود: اینکه مردم به اسم دین چه کارهایی انجام می‌دهند بحث دیگری است، امامان معصوم ما به اسم دین و اسلام مقتول و مسموم شده‌اند و تاریخ پر از خاطرات است.

 وی ادامه داد: به عنوان مثال بنی عباس که خودشان را نزدیکتر به خاندان اهل بیت (ع) داشتند و حکومتشان را با کلک و به اسم اهل بیت(ع) به دست آوردند، این خاندان غوغایی به پا کردند و از بنی امیه و بنی مروان هم بدتر کردند و اگر می‌دانستند که شخصی از اولاد علی(ع) و فاطمه زهرا(ع) است، بلافاصله او را می‌کشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: تمام امام‌زادگانی که در مناطق مختلف ایران دفن هستند نشان از این است که در زمان خود امنیت جانی نداشتند.

وی اظهار داشت: هزاران نفر در کشورهای یمن، سوریه، افغانستان، عراق، بحرین و سایر کشورهای منطقه به نام مسلمان کشته می‌شوند، مسلمان بی بصیرت گاوه شیرده کفار، خر بارکش و سگ گزنده شکارچی‌های کفار می‌شود و بدتر از کافر عمل می‌کند.

امام جمعه بیرجند گفت: در خیلی از دوران‌ها خاندان علی(ع) در مناطقی زندگی می‌کردند و جرائت نداشتند که بگویند ما سید هستیم و در این خصوص آیت الله مرعشی نجفی میلیون‌ها نفر سادات را از نسل حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(ع) در کشورهای مختلف جهان شناسایی کرده که مصداق سوره کوثر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه به برکت نظام اسلامی، ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان است، اضافه کرد: علت اعزام شهدای مدافع حرم این است که عده ای به دنبال قتل و عام اهل بیت(ع) در کربلا، می‌خواهند زینبیه را نیز خراب کنند.

وی افزود: در دوران‌های مختلف تعداد زیادی از اولاد علی(ع) بی‌نام و نشان در مناطق مختلف زندگی کرده‌اند، اما امروز با همه قتل و کشتارهایی که علیه این اولاد انجام داده‌اند، نسل حضرت زهرا(ع) فراگیر شده است.

۷۵۵۶*۶۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.