مولوی محمدعلی شهنوازی روز دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید قربان اظهار داشت: بهترین و پسندیده ترین عمل در روز عید سعید قربان، ذبح دام قربانی است که مورد پسند و رضایت پروردگار متعال واقع می شود.
وی بر اهمیت و ضرورت تقویت همبستگی و اتحاد در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: هرگاه امت اسلامی دلهای خود را نزدیک کرده اند، راه های نفوذ شیاطین و دشمنان بسته شده و مسلمانان به عزت و شکوه و کمال رسیده اند.
مولوی محمد گل ریگی مدیر حوزه مخزن العلوم اهل سنت خاش هم با اشاره به اینکه مردم مسلمان باید از بدعت‌ها و آسیب ها در عروسی ها اجتناب کنند گفت: عروسی ها و جشن های اسلامی باید مطابق سنت و سیرت نبوی باشد و همگان از موسیقی و فعل های حرام رقص و آواز، شراب خواری اجتناب و از خدا، کتاب الله و رسول الله شرم کنند تا به درجه نفاق و کفران نعمت نرسند.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش در جمع نمازگزاران عید سعید قربان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و کشور برای ضربه زدن به نظام اسلامی از همان سالهای آغازین و شکل گیری انقلاب برنامه ریزی و تلاش کرده اند و همچنان خباثت های آنها ادامه دارد گفت: عزت و سربلندی ایران سبب قوت قلب در امت اسلامی شده است.
علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک به مناسبت عید سعید قربان اظهار داشت:در سالهای اخیر تلاش‌های لازم را برای پیگیری مطالبات مردم انجام دادم اما بسیاری از مشکلات همچنان وجود دارد که عدم تحقق کارها نتیجه تحریم های ظالمانه دشمنان و نبود اعتبارات لازم بوده است.

۷۳۱۰**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.