مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید طالبی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از اجرای طرح پایش میزان مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با حضور نمایندگان سازمان بسیج کارمندان و استانداری خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جحنوبی، حسن حاجی‌آبادی، امروز 7 مرداد، در جمع خبرنگاران، هدف این طرح را مدیریت صحیح مصرف انرژی، آموزش و آگاه سازی در زمینه بهینه‌سازی مصرف و اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه صرفه جویی عنوان کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ابلاغ بخشنامه استانداری مبنی بر لزوم مدیریت مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌های غیردولتی و در راستای ضرورت صرفه‌جویی و کاهش مصرف انرژی و مدیریت مصرف برق، گروه ارزیابی با مراجعه به ادارات و دستگاه‌های اجرایی، شاخص‌های عملکردی مدیریت پیک بار و میزان برق مصرفی را ارزیابی کرده و نتایج عملکرد را به استانداری گزارش می‌دهند.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید طالبی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: کنترل دما و تنظیم برودت سیستم‌های سرمایشی روی 24 درجه   و روشنایی محیط کار از لحاظ استفاده نور طبیعی در ساختمان‌های اداری و پرهیز از همزمانی مصرف به ویژه در ساعت پیک روز، همچنین کاهش 80 درصدی بار مصرفی ادارات بعد از پایان ساعت اداری از جمله موارد مورد توجه در این ارزیابی است.

حاجی‌آبادی، بررسی تجهیزات الکتریکی اداری، دیزل ژنراتور و نیروگاه خورشیدی و همچنین مقایسه میزان مصرف برق در مدت مشابه سال گذشته را از دیگر موارد ارزیابی ذکر کرد.

وی یادآور شد: در این پایش نمایندگان دفتر برنامه ریزی توسعه و تحول اداری و نماینده بازرسی استانداری خراسان جنوبی، نماینده بسیج ادارات استان و نماینده بسیج استانداری خراسان جنوبی به همراه نمایندگان این شرکت در حوزه مدیریت مصرف و بسیج نیز حضور داشتند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.