مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از ثبت ‌نام  893  نفر برای شرکت در آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، علیرضا معصومی، اظهار کرد: آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی براساس مجوز استخدامی 711304 مورخ 19 اسفند 97 سازمان اداری و استخدامی کشور، روز جمعه ۱۸ مرداد ماه جاری همزمان با سراسر کشور در بیرجند برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام در این آزمون از ۱۲ تا ۱۹ تیرماه انجام پذیرفت و 893  نفر در خراسان جنوبی در این آزمون ثبت‌نام کردند.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: این تعداد برای دو شغل آتش نشان و راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین برای استخدام در 18 شهر استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معصومی تصریح کرد: داوطلبان شرکت در این آزمون از روز دوشنبه ۱۴ مردادماه می‌توانند کارت شرکت در آزمون را از طریق سایت www.hrtc.ir مرکز آزمون جهاددانشگاهی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه از روز سه شنبه ۱۵ مردادماه نیز باجه‌های رفع نقص کارت آزمون در استان فعال خواهند بود، اظهار کرد: سهمیه خراسان جنوبی برای پذیرش در این آزمون استخدامی 35 نفر است که از این تعداد 20 نفر در ردیف شغلی آتش‌نشان و 15 نفر نیز در ردیف راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین استخدام می‌شوند.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: پس از آزمون کتبی اسامی سه برابر ظرفیت قبول شدگان به ترتیب اولویت برای شرکت در آزمون عملی معرفی خواهد شد.

معصومی خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای آگاهی از آخرین اطلاعیه‌های برگزاری آزمون آتش نشانی به سایت مرکز آزمون به آدرس www.hrtc.ir  مراجعه کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.