مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان ‌جنوبی گفت: آزمون معارفی چهل‌ودومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با شرکت ۱۴۳ نفر از بانوان و آقایان در استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان ‌جنوبی، حجت الاسلام پرویز بخشی‌پور، امروز ۲۰ تیر، در حاشیه بازدید از مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در امامزادگان باقریه بیرجند، اظهار کرد: چهل‌ودومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در رشته‌های معارفی و موضوعی شامل؛ رشته‌های تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی و نهج‌البلاغه برگزار شد.

وی افزود: با توجه به تعداد بسیار شرکت‌کنندگان، این آزمون در دو حوزه امتحانی در شهرهای بیرجند و نهبندان در دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان ‌‌جنوبی بیان کرد: ۴۳ نفر در نهبندان و ۱۰۰ نفر در بیرجند در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۲۶ نفر آقایان و ۱۱۷ نفر بانوان هستند.

بخشی‌پور تصریح کرد: همچنین چهل‌ودومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در رشته‌های آوایی، در روز‌های ۲۶، ۲۷ و ۲۸ تیرماه به میزبانی شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مرحله مقدماتی کشوری این مسابقات ویژه برگزیدکان ۱۵ تا ۲۵ مردادماه در شهر قم و مرحله نهایی کشوری نیز طی روزهای دهم تا بیستم مهرماه جاری و به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌‌ جنوبی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم به عنوان دستگاه فرهنگی مبلغ و مروج در امور دینی و به خصوص در بحث‌های قرآنی، فعالیت شایسته‌ای داشته باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.