مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با تاکید بر شعار شرکت گاز استان مبنی بر "هر روز گازرسانی به یک روستا و یک واحد صنعتی"، گفت: 

طی سال جاری، 365   روستا و 365 واحد صنعتی، خدماتی و تولیدی در خراسان جنوبی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

 به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی، امروز 17 تیرماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون 492 روستای استان با جمعیتی بالغ بر 56 هزار و 498 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و با ادامه نهضت گازرسانی در استان خرا پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری 18 هزار و 856 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

وی از اعتباری معادل 200 میلیارد تومان برای گازرسانی به این روستاها خبر داد و افزود: با بهره مندی این روستاها بیش از 85 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در مورد گازرسانی به سایر روستاهای استان، گفت: در صورت تامین اعتبار بیش از 150 میلیارد تومان، علمیات اجرایی گازرسانی به بیش از 350 روستای دیگر استان نیز آغاز خواهد شد تا 12 هزار خانوار دیگر نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند. 

هاشمی از گازرسانی به 500 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در سال گذشته خبر داد و افزود: در کنار نهضت گازرسانی به روستاها، مبحث مهم گازرسانی به واحدهای صنعتی نیز در دستور کار شرکت گاز استان قرار دارد و پیش بینی می‌شود 365 واحد صنعتی دیگر با اعتباری معادل 95 میلیارد تومان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شوند.

وی یادآور شد: در سال گذشته از 16 هزار و 310 انشعاب نصب شده در استان،  4820 انشعاب در شهرها و 11 هزار و 490 انشعاب در روستاهای استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین 1807 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سال قبل در سطح استان اجرا شده که 227 کیلومتر در بخش شهری و 1580 کیلومتر در بخش روستایی بوده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.