به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در دیدار امام جمعه و مسئولان شهرستان بشرویه افزود: همچنین از مسئولان بخواهیم به وظیفه خود عمل کنند.
وی اظهار داشت: اگر قوای مقننه، اجرایی و قضاییه کارشان را درست انجام دهند همه مشکل مردم رفع می شود و باید کارها را از مسئول مربوط بخواهیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کارهای اجرایی مسئول خود را دارد و ما به لحاظ قانونی امکان ورود در کار آنها را نداریم اما می توانیم حرف مردم را با بلندگو اعلام کنیم.
وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند اما اگر علل و عواملی مانع باشد و کسانی به شکلی نفوذ می کنند باید از طریق دستگاه های نظارتی این موضوع کنترل شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: کاری که نماینده ولی فقیه در پیگیری مسائل اجرایی می تواند انجام دهد، شکل غیرمستقیم دارد یعنی اگر مردم پنج مشکل مربوط به پنج وزارتخانه داشته باشند، پنج نامه نیاز است که آن نامه ها باید مستقیم به مسئول مربوط نوشته شود.
وی گفت: رونوشتی هم برای پیگیری به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و یک نامه هم به عنوان استحضار و پیگیری به دفتر نماینده ولی فقیه داده شود و ما به شکل مکتوب از مسئول مربوطه پاسخ می خواهیم.
امام جمعه بیرجند افزود: سلام مرا به مردم مومن بشرویه برسانید و اگر توفیق حضور در آن منطقه را پیدا نکردیم اما مشتاق دیدار مردم هستیم.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.