به گزارش ایرنا، ناصر نبی زاده روز سه شنبه در نشست خبری افزود: تاکنون 62 غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت بیرجند ایجاد شده و 30 ناشر در حوزه نشر مکتوب، 10 ناشر در حوزه دیجیتال و 10 غرفه مربوط به موسسات و سازمان ها است که دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: نمایشگاه قرآن و عترت از ساعت 17 تا 23 در محل سالن شماره 2 حسینیه جماران بیرجند برگزار می شود.
وی اظهار داشت: برگزاری محافل قرآنی، اجرای تئاتر، تعزیه و شب شعر و رونمایی از بعضی پوسترها و کتاب ها از برنامه های جنبی نمایشگاه است.
نبی زاده بیان کرد: فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان جشن رمضان برگزار می شود و شامل برگزاری محافل قرآنی، نشست های علمی و تخصصی در حوزه قرآن و عترت، فعالیت های فرهنگی و هنری، جلسات تفسیر و تجلیل از فعالان عرصه قرآن بوده که مهم ترین آن برپایی نمایشگاه قران و عترت است.
وی اظهار داشت: امسال 75 فعالیت در قالب جشن رمضان در سراسر استان تعریف کردیم که شاخص ترین آن نمایشگاه قرآن و عترت است و در شهرستان ها هم این نمایشگاه برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: حوزه فناوری نو بحث مهمی است و در گسترش فضای قرآنی باید مورد توجه قرار گیرد و تلاش داریم بحث فناوری نو را به عنوان یک مساله در بعضی نشست ها عنوان کنیم.
7559 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.