به گزارش ایرنا محمد حسینی روز یکشنبه در نشست شورای اداری خراسان جنوبی افزود: سرمایه نیروی انسانی هم در بخش کیفی و هم کمی باید مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی قرار بگیرد.
وی بر استفاده مطلوب از امکانات توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: در این بخش با گره نگاه های مدیران مواجه هستیم که بایستی در نحوه انتخاب و استفاده از امکانات و تجهیزات تجدید نظر شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: امکانات و تجهیزات دستگاه های اجرایی مربوط به بیت المال و سرمایه مردم است اما در این بخش گاهی شاهد خست برخی مدیران هستیم.
وی ادامه داد: اگر امکاناتی در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دارد بایستی به بخش های دیگر نیز کمک کند تا مابقی دستگاه ها نیز در راستای وظایفی که در خدمت به مردم دارند از آن بهره مند شوند.
حسینی یادآور شد: واگذاری مسئولیت ها یا کم کردن تصدی های دولت یک سیاست چندین ساله در دستگاه های اجرایی است اما کمتر تحقق پیدا کرده که مقداری باید این بخش ها را تقویت کنیم.
وی بر لزوم نظارت و بالا بردن راندمان کاری در دستگاههای اجرایی تاکید کرد و افزود: این موضوعات باید مورد توجه مدیران باشد و بخش هایی مانند دفاتر پیشخوان دولت در استان باید تقویت شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: دستگاه هایی اجرایی باید به گونه نظارت و مدیریت کنند تا تصدی گری دولت کمتر و بخش خصوصی خود را بیشتر در اداره کشور سهیم بداند.
وی با تاکید بر صرفه جویی در منابع اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کشور باید این موضوع نیز مورد توجه مدیران باشد.
حسینی تصریح کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی مقداری از روش های سنتی خارج شده و خلاقت داشته باشند همچنین از تفکرها و ایده های جدید که در کشور رشده کرده و از ظرفیت جوانان بهره مند شوند تا بتوانیم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.