به گزارش ایرنا آیت الله سید محمد سعیدی روز یکشنبه در دیدار استاندار خراسان جنوبی با وی در قم افزود: تا زمانی که برای شما مقدور است کاری کنید، فردی که بعد از شما آمد راه شما را ادامه دهد به طوریکه این راه شفاف، زیبا، حساب شده و براساس مصالح کشور باشد.
وی اظهار داشت: یکی از عوارض بسیار پرآسیب برای مسئولان و دستگاه های اجرایی این است که دنبال حاشیه ها بروند.
امام جمعه قم افزود: برخی دستگاه ها در جمهوری اسلامی ایران تبع تشکیلات، فعالیت ها و کارشان این است که از پرداختن به حاشیه پرهیز دارند.
وی بیان کرد: در 40 سال انقلاب اسلامی به برکت اهل بیت (ع)، ملت هوشیار و ولایی ایران با وجود مقام معظم رهبری، دولت ها و خدمتگزاران و از همه پرثمرتر خون پاک شهدا حجت بر ما تمام است و همه باید خود را در این مسیر قرار دهیم تا از این فرصت ها در حد امکان استفاده کنیم.
آیت الله سعیدی گفت: با ظرفیت ها، پتانسیل ها و جایگاه بسیار حساس خراسان جنوبی یکی از امتیازات ما این است که در جوار کشور برادر و دوست افغانستان هستیم.
وی اضافه کرد: دشمن به این کشور طمع فراوان دارد و چه بسا راه های نفوذی را بخواهد برای ضربه زدن به نظام به کار گیرد که با تدبیر دولت و نظام اجازه داده نشده چنین تنش هایی ایجاد شود.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) از خراسان جنوبی به عنوان استانی عالم خیز و دانشمند خیز یاد کرد و گفت: یکی از سرمایه های مهم استان نیروی انسانی آن است همچنین شخصیت های بزرگ، اصیل، ادیب، فقیه و دانشمند جزو سرمایه های این استان هستند.
وی تاکید کرد: با استفاده از این سرمایه های مهم می توان برچسب محرومیت را از استان مرزی خراسان جنوبی برداشت.
آیت الله سعیدی با تاکید بر اینکه می توان در این منطقه تحول ایجاد کرد گفت: همانطور که گاهی اوقات آسیب های ناگهانی مانند سیل پیش می آید و همت ها می تواند به صورت سیل آسا این آسیب ها را از بین ببرد اگر چنانچه همت قوی شود می توان آسیب های موجود در خراسان جنوبی را نیز از بین برد.
استاندار خراسان جنوبی همچنین در سفر به قم در نشست هم اندیشی طلاب و روحانیون خراسان جنوبی مقیم این استان شرکت کرد.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.