به گزارش ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی روز دوشنبه در دیدار نوروزی مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران افزود: خطای مدیریت خطای کوچکی نیست چرا که موجب باور سوزی شده و اگر در اثر این باور سوزی نظام و دولت آسیب ببیند اصل سرمایه که همان مردم هستند از بین خواهد رفت.
وی اضافه کرد: مسئولیت ها امانت هستند و هیچ وقت ابدی و همیشگی نیست بنابراین مدیران در نحوه مدیریت خود دقت داشته باشند، مدیران دستگاه های اجرایی برنامه معنوی برای خود در سال جدید طراحی کنند تا در اثر این برنامه ، ذخیره معنوی برای خود بردارند.
آیت الله عاملی با اشاره به انتخابات مجلس در سال جاری گفت: در انتخابات نباید به هر بهانه موفقیت ها را انکار کردف رقابت سازنده و پویا ضروری است ولی نباید به بهانه کسب کرسی مجلس مردم را نا امید کرد.
وی با بیان اینکه به بلوغ سیاسی احتیاج د اریم افزود:احزاب و جریان های سیاسی به بهانه سهم خواهی دولت را زیر سوال نبرند، نه آمریکا و نه اروپا به داد ما نمی رسند بلکه باید برای رهایی از این مشکلات از توان مردم و بخش خصوصی استفاده کرد.
آیت الله عاملی بیان کرد: مقام معظم رهبری سال جدید را سال رونق تولید نام گذاری کردند که باید همه برای تحقق این شعار اهتمام جدی داشته باشند.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.