سرهنگ محمد باقر توفیقی نیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محور بشرویه به دیهوک، طبس به اصفهان، دیهوک به راور، دیهوک به پیکوه، محورهای روستایی ازمیغان و خرو و راه اختصاصی طبس به معدن پروده امروز بازگشایی شده است.
وی افزود: محورهای روستایی آهنگران به همت آباد، حاجی آباد- آبیز – کال شور، بشرویه – ده محمد، عشق آباد – بردسکن، دیهوک – کرمان، درح به بازارچه ماهیرود، دستگرد به طبس مسینا هنوز مسدود است و در بقیه راه ها تردد انجام می شود.
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: اتوبوسی که شب گذشته در مسیر تپه طاق واژگون شده هنوز گرفتار سیلاب است اما مسافران آن شب گذشته نجات یافته و از محل دور شدند.
وی با اشاره به اینکه اغلب محورهای استان لغزنده است بیان کرد: محور بیرجند به سمت سربیشه با مه شدید مواجه است که باید رانندگان با احتیاط کامل در این مسیر تردد کنند.
سامانه بارشی که روز شنبه از سمت جنوب و غرب استان وارد خراسان جنوبی شد با شدت زیاد تمامی شهرستان های استان را فرا گرفت ولی در مناطق شرقی و جنوبی شدت بیشتری دارد.
این سامانه تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان فعال است و اوج بارندگی ها برای روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش بینی شده بود.
با توجه به اخطاریه و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران کشور و پیش بینی بارندگی های سنگین و شدید در منطقه، 302 تیم امدادی و عملیاتی در استان خراسان جنوبی قبل از شروع بارندگی ها به حالت آماده باش کامل درآمدند.
بارش های روز گذشته در استان موجب جاری شدن روان آب و سیلاب در اغلب شهرستان های خراسان جنوبی شد و ضمن مسدود کردن برخی راه ها، خساراتی را برجا گذاشت.
9893 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.