سید ابوالحسن میرجلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به گزارش های رسیده از ایستگاه های باران سنجی طبس در حدود 6 ساعت 30 میلیمتر بارندگی در مناطق کوهپایه ای طبس به ثبت رسیده اما تاکنون گزارشی از خسارت اعلام نشده است.
وی گفت: در پی ورود سامانه بارشی جدید به استان 74 تیم امدادی و عملیاتی از ظهر روز گذشته (یکشنبه) به صورت آماده باش کامل درآمدند و تا صبح سه شنبه آماده باش هستند.
کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی امروز به خبرنگار ایرنا گفت: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی در بازه زمانی امروز (دوشنبه) تا امشب پیش بینی می شود شدت بارش ها در نواحی شمالی استان منجر به وقوع روان آب شود.
جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی هم گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب مسیر روستایی خرو شهرستان طبس مسدود شد و تا اطلاع بعدی بازگشایی نمی شود.
سرهنگ محمدباقر توفیقی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون به علت ریزش باران محورهای طبس - دیهوک، فردوس - بشرویه لغزنده است.
وی افزود: در محور طبس به سمت اصفهان نیز سطح آب در آب نماها بالا آمده اما تردد در جریان است که انتظار می رود رانندگان احتیاط رانندگی کنند.
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی توصیه کرد: رانندگان در شرایط بارندگی ضمن رعایت فاصله طولی از تغییر مسیر ناگهانی پرهیز کرده تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
بارش رگباری باران همراه با وزش باد امروز (دوشنبه) اغلب مناطق خراسان جنوبی را فراگرفته است.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.