حمیدرضا تاملی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا از اعزام اکیپ کمک رسانی به نائین خبر داد و عنوان کرد: چند اصله درخت شکسته و تعدادی تیر برق نیز در جریان توفان در این شهرستان آسیب دیدند که در حال مرمت هستند اما برق هیچ نقطه ای قطع نشده است.
وی بیان کرد: همچنین تعدادی دیوار قدیمی نیز در برخی روستاهای اردستان تخریب شده و چند دستگاه خودرو نیز آسیب دیدند که در حال برآورد میزان دقیق خسارت هستیم.
رییس اداره هواشناسی اردستان نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: توفان لحظه ای شدیدی که با سرعت 101 کیلومتر بر ساعت رخ داد، به دلیل بارش های پراکنده تبدیل به توفان شن نشد و سرعت باد نیز نسبت به شهرستان نائین کمتر بود.
جواد رمضانپوراضافه کرد: این شرایط جوی ناپایدار از جمله بارش های رگباری و پراکنده تا عصر امروز با شدت کمتر همچنان ادامه خواهد داشت.
وی عنوان کرد: شرایط جوی فردا نیز وزش باد به صورت پراکنده پیش بینی شده که در بعد از ظهر شدت می یابد اما با سرعت کمتری (نزدیک به 15 کیلومتر بر ساعت) خواهد بود.
توفانی با سرعت 130 کیلومتر بر ساعت امروز نایین و جاده های منتهی به این شهرستان را درنوردید.
در پی وقوع این پدیده پلیس راه اقدام به مسدود کردن تمام مسیرهای منتهی به شهرستان نایین شامل اردستان- نایین، یزد- نایین، سگزی- نایین، و جندق- نایین کرده که همین اقدام موجب جلوگیری از گسترش خسارت ها شد.
شهرستان اردستان در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.