به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی اظهار داشت: مدارس ابتدایی 20 روستای بخش زهان شهرستان زیرکوه بر اثر بارش شدید برف و یخبندان معابر روستایی در نوبت صبح تعطیل شد.
وی با بیان اینکه بارش رحمت الهی باعث خشنودی مردم شهرستان ها به ویژه کشاورزان شده است، ادامه داد: همچنین بارش برف و یخبندان معابر مدارس ابتدایی هفت روستای کوهپایه ای در شهرستان فردوس را نیز به تعطیلی کشاند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ادامه از تعطیلی مدارس ابتدایی 6 روستای قاینات خبر داد و اضافه کرد: به دلیل بارش برف و یخبندان معابر مدارس ابتدایی بیش از 20 روستای بخش های مرکزی و شاخنات شهرستان بیرجند نیز امروز در نوبت صبح تعطیل است.
به گزارش ایرنا، آغاز بارندگی های شدید و ریزش برف در برخی از مناطق خراسان جنوبی از عصر روز گذشته (یکشنبه) موجب وقوع روان آب و آبگرفتگی و ریزش برف در مناطق کوهستانی و گردنه های خراسان جنوبی شده است.
بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی وزش باد شدید و بارش باران تا امشب (دوشنبه) ادامه دارد و بارندگی ها در این مدت می تواند سبب وقوع روان آب و آبگرفتگی معابر شود.
سازمان مدیریت بحران کشور نیز با اشاره به ناپایداری جوی از روز گذشته (یکشنبه) تا سه شنبه در استان های شرق و جنوب شرق کشور خواستار به کارگیری تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی شد.
6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.