به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نمازجمعه طبس افزود: برخی از وحدت حرف می زنند اما عمل و تحمل دیگران را ندارند.
وی گفت: همه باید بپذیرند فردی با سلیقه مختلف در بدنه نظام مشغول باشد و باید در عمل نشان دهند و شایستگی ها و لیاقت ها را بسنجند.
امام جمعه طبس حضور مردم برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تضمین تثبیت آن را لازم دانست و اضافه کرد: حفظ تعهد به اسلام بود که مملکت را به سربلندی رساند و مردم در زمان انقلاب شعارهای اسلامی سر می دادند و عاشق شهادت و دین بودند.
وی از دیگر عوامل پیشبرد نظام اسلامی را ولایتمداری عنوان کرد و گفت: اگر انقلاب ما رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری را نداشت آنقدر رشد یافته نبود؛ رهبری که دوست و دشمن می دانند آگاه، بصیر و شجاع است، نقشه دشمن را می شناسد و خنثی می کند.
خطیب جمعه طبس بیان کرد: ساده زیستی مسئولان از عوامل دیگر است و مسئولی که اشرافی گر باشد نمی تواند مردمی را که برای اجاره خانه ماندند، درک کند.
وی با اشاره به آفات یک نظام افزود: نفوذ اندیشه های بیگانگان، ناتوان گذاشتن اهداف انقلاب، استحاله ارزش ها و هویت دینی به ویژه از طریق فضای مجازی و تجددگرایی افراطی به بهانه روشنفکری از آفات نظام است.
حجت الاسلام محمدی گفت: انقلاب اسلامی با وجود جنگ تحمیلی و ترور شخصیت های انقلاب و دانشمندان، شهدای 72 تن، شهدای هسته ای و 17 هزار شهید ترور و همه دشمنی ها به 40 سالگی رسید و عمق آن در دنیا ریشه دوانده و مردم از برکات آن بهره مند هستند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ابهت پوشالی استکبار را شکست اظهار داشت: امروز می بینیم آمریکایی که خود را کدخدای دهکده جهانی معرفی می کرد اکنون جایگاهی بین ملت ها ندارد و ملت ایران با حضور در صحنه و با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، پوزه آمریکا را به خاک مالیدند و شاخ او را شکستند و وحشت از دل محرومان به دل مستکبرین منتقل شد.
امام جمعه طبس همچنین از اقدام شجاعانه نیروی انتظامی در درگیری با سوداگران مرگ تشکر کرد.
7217*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.