به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمدرضا حسنی مقدم در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید زیرکوه افزود: توانمندی یک مدیر خواهد توانست خیلی از مشکلات مردم را حل و فصل کند.
وی با اشاره به اینکه بالاترین شان و جایگاه یک مسئول یا یک مدیر، خدمت به مردم است گفت: هنر یک مدیر حضور بین آحاد مردم برای بررسی، پیگیری و حل مشکلات آنان است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر هدف از قبول مسئولیت فقط برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنان باشد؛ قطعا این مسئولیت یک موهبت الهی است.
به گزارش ایرنا در این آیین محمدحسین عربشاهی به عنوان فرماندار زیرکوه معرفی و از خدمات محمد کریمی سرپرست این فرمانداری قدردانی شد.
عربشاهی پیش از این معاون مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی بود.
محمد کریمی از خردادماه امسال سرپرستی فرمانداری زیرکوه را برعهده داشت که آن زمان مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بود و اکنون فرماندار قاینات است.
شهرستان زیرکوه سال 1391 تاسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله 85 کیلومتری مرز با افغانستان قرار دارد، مرز مشترک ایران با افغانستان در این شهرستان 147 کیلومتر است.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.