به گزارش ایرنا سید مجتبی علوی مقدم روز شنبه در نشست کارگروه عمران و امور نمایشگاه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان افزود: زمانی وظیفه خود را به درستی در قبال امام شهدا و نظام انجام می دهیم که بتوانیم دستاوردهای انقلاب را به درستی برای نسل جوان معرفی کنیم.
وی ادامه داد: مسئولان دستگاه های اجرایی باید با حضور در نمایشگاه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به بیان دستاوردها پرداخته و نقش نظام و انقلاب را برجسته کنند.
علوی مقدم بیان کرد: حضور علما، جوانان، پزشکان، معلمان و سایر اقشار که در 40 سال گذشته نقش و جایگاهی مهم داشته و در نظام پایداری و استقامت کرده اند باید در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب به نمایش گذاشته شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با بیان توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب و نظام در چهار دهه گذشته به دشمن ثابت می کنیم نه تنها 40 سالگی را جشن می گیریم که با پشتیبانی مردم و مسئولان پرچم نظام را به صاحب اصلی آن خواهیم رساند.
وی اظهار داشت: از آنجایی که دشمن با تلاش و جدیت با بکارگیری همه امکانات و ظرفیت های خود برای ناکارآمد نشان دادن نظام و انقلاب وارد میدان شده انتظار می رود دستگاه های اجرایی نیز از تمام ظرفیت های خود برای ارایه توانمندی ها و دستاوردها استفاده کنند.
وی یادآور شد: بحث موضوعات مربوط به امنیت نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه مجموعه نیروی انتظامی قرار دارد و در این زمینه هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: سه دستگاه برتر استان به عنوان دستگاه های پر تلاش و جدیت در معرفی دستاوردهای انقلاب در نمایشگاه مذکور معرفی و از مسئولان آن تجلیل و قدردانی خواهد شد.
وی بیان کرد: از لحاظ مالی اکنون در بدترین شرایط هستیم لذا باید با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود کار را ادامه دهیم.
علوی مقدم ادامه داد: بر اساس تاکید استاندار سعی کرده ایم هزینه های اضافی یا تشریفات خاص را حذف کنیم آنچه اجتناب ناپذیر نیست همان توانمندی های انقلاب و نظام است که در این نمایشگاه به صورت واقعی با حضور تمامی دستگاه های اجرایی به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی اظهار داشت: به فرمانداران و شهرداران ابلاغ شود تا نمایشگاه ها به صورت برنامه ریزی شده منعکس و اطلاع رسانی های لازم در این خصوص انجام شود.
علوی مقدم تصریح کرد: سه فرماندار و سه دستگاه اجرایی برتر شهرستان ها نیز در خصوص معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی معرفی خواهند شد و هدایایی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.
فرماندار بیرجند نیز در این نشست گفت: نمایشگاه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 9 بخش تاریخ انقلاب، امور نظامی و انتظامی، فرهنگ، هنر و گردشگری، عمران و شهرسازی، زیرساخت ها، بهداشت و درمان و امور حمایتی، امور اقتصادی، آموزش و پژوهش، کشاورزی، منابع طبیعی و دامپروری دایر می شود.
علی ناصری افزود: برای هر بخش دستگاه های مختلف دسته بندی شده و آماده سازی غرفه ها بر عهده دستگاه ها و بر اساس چارچوب ستاد خواهد بود.
وی با بیان اینکه نمایشگاه های بین المللی برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شده است اظهار داشت: نمایشگاه مذکور از 10 بهمن ماه دایر می شود و تا 14 بهمن ماه در دو شیفت صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.