به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: با وجود توجه، تاکید و توصیه اسلام به تلاش برای کسب مال و ثروت حلال، خبرهای ناامید کننده ورود برخی افراد به بازار و تلاش برای متلاطم کردن فضای اقتصادی مردم را نگران می کند.
وی بیان کرد: در روزهای گذشته اعلام شد نیروی انتظامی فردی را دستگیر که 2 هزار کیلو سکه جمع آوری کرده است.
امام جمعه گرگان با طرح این سوال که اگر چه اسلام با ثروت اندوزی مخالفتی ندارد اما خرید این همه سکه چه نفعی جز اخلال در بازار و گران شدن قیمت آن به همراه خواهد داشت؟ ادامه داد: این گونه کارها به ایجاد بازار سیاه منجر شده و مردم به انقلاب بدبین می شوند.
لیوانی در ادامه به تلاش دشمنان برای آسیب رساندن به کشورمان اشاره کرد و گفت: انقلاب، منافع خیلی ها را به خطر انداخت و پای آنها را از سودهای سرشار قطع کرد.
وی بیان کرد: دشمنان هنوز دست از آسیب زدن به ایران برنداشته و می کوشند بعضی از افراد خود فروخته را پیدا کرده و با تطمیع آنها به انقلاب لطمه بزنند.
لیوانی گفت: دشمن با حربه تحریم می خواهد ایران را زمین گیر کند که اگر ما روی پای خودمان بایستیم و نیازهای مهم و اولیه را تولید و تهیه کنیم، هیچ اتفاقی برای کشور نخواهد افتاد.
وی در بخش دیگری از سخنانش آتش زدن بقایای کشاورزی را اقدامی نادرست دانست و گفت: کارشناسان همواره بر اشتباه بودن این کار اصرار دارند اما متاسفانه برخی کشاورزان گلستان به توصیه های فنی و علمی توجه نمی کنند.
وی اظهار داشت: آتش زدن کاه و کلش خسارت زیادی به زمین و خاک و موجودات زنده درون آن وارد می کند و همه را فدای منفعت چند روزه برخی کشاورزان می کند.
3091/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.