به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در خطبه های نمازجمعه بیرجند افزود: ما در این 40 سال در فتنه قرار داشته ایم، ما خود فتنه نمی کنیم و از فتنه نیز نمی ترسیم زیرا در پشت همین فتنه هاست که ظهور حضرت مهدی (عج) بشارت داده شده است و بگذارید که دیگران فتنه کنند.
وی گفت: در آستانه 9 دی هستیم که روز بصیرت نامیده می شود و این بصیرتی است که با تقوا به دست آمد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: شما بسیار مشاهده کرده اید و در این 40 سال نیز تجربه کرده ایم که افرادی علم فراوان داشته اند اما سخت لغزیده اند، طلحه و زبیر آدم های کمی نبودند و چطور لغزیدند و در زمان ما نیز دیدید برخی ها چطور لغزیدند اما افرادی که تقوا داشته و علم فراوان ندارند یک بار هم اشتباه نکرده اند، چون تقوا داشته اند و این بسیار مهم است که وقتی شیطان دام می اندازد این افراد در دام شیطان قرار نمی گیرند.
وی تصریح کرد: در صحنه آزمایش بزرگ اخرالزمانی هستیم و این آزمایش ویژه ای است زیرا همه پیغمبران نسبت به آن خبر داده اند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اینطور نیست که بگوییم فتنه 88، فتنه 78، فتنه 96 و اکنون هم در فتنه اقتصادی 97 قرار داریم، مسئله این نیست زیرا 40 سال است که علیه انقلاب اسلامی فتنه می کنند.
وی افزود: آیا فتنه دولت موقت، فتنه بنی صدر، و فتنه منافقین که 17 هزار نفر از بهترین های ما را به شهادت رساندند، فتنه نبود؟
امام جمعه بیرجند گفت: اینکه در روایت داریم کسانی که پیش از ظهور بتوانند تقوایشان را حفط کنند، ارزش آنان از افرادی که پس از ظهور می آیند بیشتر است، برای این است که شرایط قبل از ظهور سخت تر است.
وی تاکید کرد: هر روز باید توجه داشته باشیم که دشمن در بسیاری از مسائل مختلف کمین کرده است و مسائل اقتصادی مسائل روزمره خود ماست اما دشمن کمین می کند، لذا آنچه مهم است اینکه با دشمن همراه نباشیم.
عبادی گفت: اگر فکر و عمل ما به آن سو کشش دارد و اگر در جامعه کسانی را دیدید که نبضشان به سمت آمریکا، انگلیس و صهیونیست می زند، این افراد آمریکا و انگلیس را در آستین خود دارند و ممکن است در قالب یک دوست، نمازخوان و مسئول باشد.
وی افزود: مردم سال 88 به آزادی خود عمل کردند و رای دادند اما آنها از طرحی که قبلا مشخص شده بود، به آرای مردم مهر تقلب زدند و روی همین موج سوار شدند و هنوز هیچ کار نشده گفتند تقلب شده است و به سادگی توانستند مردم را دو دسته کنند و یک عده هم که اهل فتنه بودند در جمعیت مردم قرار گرفتند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: فتنه 88، هشت ماه طول کشید و فرصت های طلایی از دست رفت، فتنه گران قدم به قدم پیش آمدند تا جایی که دیدیم بحث کاندیداها نیست و شعار نه غزه نه لبنان سر می دهند، شعاری که درست حرف صهیونیست ها بود.
وی گفت: پس از آن شعار «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است» سر دادند و مردم فهمیدند که این شعار انگلیس و دشمنان ایران اسلامی است، لذا در این مرحله از فتنه گران جدا شدند، اما سران فتنه باز هم حاضر نشدند توبه کنند بنابراین باید بدانیم که دشمن همواره فتنه می کند و از این فتنه ها نیز نترسیم و تنها از خدا کمک بخواهیم.
امام جمعه بیرجند بیان کرد: امید است با توجه به توطئه های بسیار زیاد دشمن 9 دی امسال باشکوه تر از سالیان گذشته باشد و مردم نیز نشان داده اند هرچه امتحان قوی تر باشد پاسخ محکم تری را به دشمنان می دهند.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.