به گزارش ایرنا محمدصادق معتمدیان روز جمعه در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان باقران در جمع خبرنگاران افزود: این کارخانه یکی از واحدهای خوب صنعتی استان است که با مشارکت صد درصدی مردم ایجاد شده است.
وی بیان کرد: سیمان باقران الگوی خوبی است که این الگو باید در سطح استان و کشور عملیاتی شود.
استاندار خراسان جنوبی گفت: این بازدید با هدف بررسی میدانی مشکلات احتمالی و موانعی که برای روند فعالیت کارخانه وجود دارد، با حضور مسئولان مربوط انجام می شود.
وی افزود: 30 هزار نفر سهام دار اصلی این مجموعه هستند و روزانه 2 هزار و 700 تن سیمان تولید می کند که میانگین 2 هزار تن صادرات به افغانستان داریم.
استاندار خراسان جنوبی که امروز (جمعه) برای بازدید از بازارچه های مرزی راهی شهرستان زیرکوه شده است با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، فرماندار درمیان، جمعی از مسئولان و خبرنگاران از بخش های مختلف کارخانه سیمان باقران نیز بازدید کرد.
این کارخانه اوایل سال گذشته با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ابتدا مقرر شد خبرنگار صدا و سیما با استاندار خراسان جنوبی مصاحبه کند اما با دستور معتمدیان سایر خبرنگاران هم در این گفت و گو شرکت کردند.
این دومین سفر شهرستانی استاندار خراسان جنوبی از زمان آغاز به کار وی در دوازدهم آذر ماه جاری به شمار می رود.
معتمدیان روز پنجشنبه پانزدهم آذر به شهرستان سربیشه در 66 کیلومتری مرکز استان سفر کرد و بازدید از پایانه مرزی ماهیرود از برنامه های سفر وی به این شهرستان بود.
وی همچنین روز چهارشنبه چهاردهم آذر ماه از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بیرجند بازدید کرد.
استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند 11 شهرستان دارد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.