به گزارش ایرنا فضل الشرفی چهارشنبه شب در اجلاسیه 36 شهید هنرمند خراسان جنوبی در بیرجند با بیان اینکه موضوع صحبت های من در 2 محور، یکی ظلم به یمن و دیگری محور مقاومت یمن است، افزود: در محور نخست، شما ظلم و ستم و به خاک و خون کشیدن شدن مردم مظلوم یمن را روزانه از طریق رسانه های مختلف می بینید.
وی با اشاره به اینکه مصیبت ها و فجایعی که امروز در یمن وجود دارد و مردم کشورم آن را تحمل می کنند در هیچ کجای جهان رخ نداده است، اضافه کرد: متجاوزین به کودکان و زنان بی گناه که تنها در خانه های خود زندگی می کنند و هیچ نقشی در جنگ ندارند هم رحم نمی کنند.
فضل الشرفی عنوان کرد: در طول تاریخ متجاوزان به افراد غیرنظامی و کسانی که در جنگ نبودند، کاری نداشتند ولی در یمن افراد عادی و بی گناه کشورم زیر بمب باران موشک های سعودی قرار دارند و تلاش عربستان سعودی این است که بیشترین قربانی را بگیرد.
وی ادامه داد: وضعیت یمن به گونه ای است که اگر افراد بی گناه به واسطه بمب باران موشک ها کشته نشوند به طور یقین بر اثر محاصره عربستان بر اثر گرسنگی و تشنگی جان خود را از دست می دهند، در بخش های از یمن مردم از گرسنگی به برگ های درختان روی آورده اند و تاکنون تعداد زیاد کودک بی گناه بر اثر سوء تغذیه جان باخته اند.
دبیرکل سازمان بین المللی توسعه موطن اظهار داشت: محور دوم صحبت هایم مربوط به محور مقاومت ملت یمن است، مردم یمن هیچ وجه مقاومت خود را ترک نمی کنند و تا آخرین نفس از سرزمین و دین خود حراست و دفاع خواهند کرد.
فضل الشرفی گفت: اگر تبدیل به ذراتی در هوا شویم برای مردم یمن خیلی بهتر است تا در مقابل موجودات مغرور و پست تسلیم شوند.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) روحیه انقلابی گری را در ملت ایران زنده کرد و مردم ایران در چشم آزادگان جهان به عنوان الگو و سرمشق شناخته می شوند، افزود: مردم یمن هم با الگوگیری از مردم آزاده ایران اسلامی تا آخرین نفس پای آرمان و عقیده خود ایستاده و از سرزمین خود دفاع خواهند کرد.
دبیرکل سازمان بین المللی توسعه موطن ، شهادت را یک موهبت الهی دانست که شهدا بیشتر از ما آن را درک کرده اند، اضافه کرد: شهادت به یک احساس و ارتباط معنوی با خداوند متعال مربوط می شود که شهدا و خانواده شهدا بیشتر این موضوع را درک کرده اند.
فضل الشرفی ضمن تبریک به خانواده شهدا هنرمند استان که فرزندانشان این مسیر درست و راه و روش خداوند و پیامبر گرامی اسلام(ص) را برای سعادت خود انتخاب کرده اند، گفت: مقاومت تنها در هنر محدود نمی شود و هنرمندان واقعی جامعه شهیدانی هستند که در مقابل استکبار ایستادگی می کنند و استکبار جهانی را در هم می شکنند و دشمنان را از معرکه به زیر می کشند.
7556*6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.