به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این اطلاعیه آمده است: براساس بخشنامه ارسالی شماره 1613024 مورخ 12/10/1396 سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر مفاد بند ((ر)) ماده (( 87 )) و جزء ((6 )) بند ((ث)) ماده ((88)) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران اعلام گردیده: طبق مفاد بند ((ر)) ماده ((87)) قانون مذکور ایثارگرانی که به موجب قوانین و مقررات مربوط از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر بهره مند می باشند با داشتن مدرک کارشناسی مشمول بند الف ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری بوده و می توانند تا مدت 35 سال خدمت نمایند.
در ادامه این اطلاعیه با اشاره به اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان بیان شده است: مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی طبق بخشنامه فوق هنوز به مرحله بازنشستگی نرسیده که این طرح شامل حال وی شود.
این اطلاعیه می افزاید: از طرفی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی چندبار درخواست بازنشستگی داده که با این موضوع موافقت نشده است.
دوم مردادماه امسال نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را اصلاح و محدودیت‌های جدیدی را در این قانون اعمال کردند.
27 شهریورماه نیز رییس جمهوری در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آن را به «سازمان امور اداری و استخدامی کشور» ابلاغ کرد و 31 شهریور در روزنامه رسمی کشور به چاپ رسید.
با اجرای این قانون تاکنون «محمدمهدی مروج الشریعه» که استاندار خراسان جنوبی بود، در 26 آبان امسال این پست را ترک کرد.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.