به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مشیرالحق عابدی روز دوشنبه در گردهمایی مدیران ستادی استانداری ضمن تبریک هفته وحدت افزود: همدلی و هم پوشانی و استفاده از ظرفیت های کاری از طریق هم افزایی از مهمترین راه های اجرای برنامه ها و سیاست های کاری دولت در استان است.
وی تعامل بین مدیران را مهم دانست و تاکید کرد: مدیران ستادی استانداری به عنوان بازوان اجرایی استان باید با تعامل و همکاری بین بخشی و نیز احصاء مشکلات، راه های برون رفت از آنها را نیز پیشنهاد دهند.
سرپرست استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر برگزاری منظم جلسات گردهمایی مدیران ستادی استانداری گفت: این جلسات باید منظم و در قالب های زمانی مشخص با دستورکارهای معین برگزار شود تا بتوان به نتایج و خروجی مناسبی برای حل مشکلات دست یافت.
وی با بیان اینکه در این جلسات باید مشکلات موجود در شهرستان های استان نیز مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: نقاط ضعف و مشکلاتی که در سطح شهرستان ها نیز وجود دارد باید در این جلسات مورد توجه قرار گرفته و راه حل های مدنظر پیشنهاد شود.
عابدی گفت: مدیران ستادی نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با مشکلات موجود ارائه کنند.
در این جلسه هر یک از مدیران ستادی استانداری خراسان جنوبی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف کاری پرداختند.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.