حسن شبانی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات کشوری فری استایل به میزبانی استان البرز در شهرستان کرج امروز (دوم آذرماه) برگزار شد.
وی افزود: 2 نفر از استان خراسان جنوبی برای شرکت در این مسابقات حضور یافتند که محمد منیب احمدی مقدم با هشت بازی از امروز ظهر (جمعه) توانست بر رقیبان خود غلبه و مدال طلای مسابقات را کسب کند.
رئیس هیات اسکیت خراسان جنوبی گفت: مسابقات کشوری فری استایل امسال به منظور راهیابی قهرمانان و انتخابی بین المللی مارشال کاپ برگزار شد و نماینده خراسان جنوبی با قهرمانان چند کشور رقابت خواهد کرد.
وی گفت: مسابقات جهانی مارشال کاپ روزهای 14 تا 16 آذرماه امسال به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد و کشورهایی از جمله اتریش، روسیه و اسپانیا نیز حضور خواهند داشت.
شبانی ابراز امیدواری کرد: نماینده خراسان جنوبی بتواند پس از پشت سرگذاشتن مسابقات کشوری در دوره بین المللی نیز مقام قهرمانی را کسب کند.
وی اظهار داشت: همچنین مسابقات لیگ برتر رول بال بانوان کشور به میزبانی تاکستان در حال برگزاری است که تیم خراسان جنوبی پس از نایب قهرمانی در دور اول اکنون در صدر جدول دور دوم قرار گرفته است.
رئیس هیات اسکیت خراسان جنوبی با بیان اینکه دور سوم این لیگ بهمن ماه برگزار خواهد شد گفت: پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز بتوانیم میزبان این دوره در بیرجند باشیم.
هیات اسکیت خراسان جنوبی حدود 500 ورزشکار بیمه شده دارد.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.