مولوی سید احمد عبدالهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته مردم و دانش آموزان با حضور مثال زدنی خود در مراسم راهپیمایی 13 آبان توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
وی از 13 آبان به عنوان روز ملی استکبارستیزی یاد کرد و گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تاکنون شرارت های زیادی علیه ملت های مسلمان به خصوص ملت مظلوم ایران انجام داده و همچنان این شرارت ها را ادامه می دهد که مسئولان، مردم و دانش آموزان با حضور متحد و انسجام گونه خود نشان خواهند داد که در برابر خواسته های نامشروع استکبار جهانی کوتاه نخواهند آمد.
امام جمعه اهل سنت اسدیه اظهار داشت: دشمنان با برنامه ریزی های مختلف به دنبال این هستند که مردم ایران اسلامی نتوانند جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب خود را برگزار کنند اما این آرزوی خود را به گور خواهند برد و ملت ایران همیشه پای انقلاب و نظام خود ایستاده است.
وی گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های مختلفی از جمله تحریم دارویی و جنگ اقتصادی علیه ملت ایران را انجام دادند که مردم و دانش آموزان پررنگ تر از سال های گذشته خشم و انزجار خود را از آمریکا در روز 13 آبان به نمایش خواهند گذاشت.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.