محمدرضا مهران پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیما تاجریزی از جودوکاران باسابقه استان است که تا زمان تعیین رئیس جدید به سمت سرپرست این هیات منصوب شده است.
وی با اشاره به تصمیم اخیر مجمع فوق العاده هیات جودو خراسان جنوبی گفت: علی تهوری رئیس سابق این هیات براساس تصمیم مجمع و با توجه به ماده 10 قانون آیین نامه هیات های ورزشی طبق توافق بین فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش و مدیرکل ورزش و جوانان استان از این سمت عزل شد.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: البته وی بعدا نامه استعفای خود را نیز نوشت و تا زمانی که جلسه مجمع برگزار شد نامه ای دال بر استعفا دریافت نشده بود.
وی گفت: براساس قانون پس از درج آگهی، ثبت نام، اعلام نامزدها و استعلام ها انتخابات هیات جودو استان برگزار و رئیس جدید معرفی می شود.
مجمع فوق‌العاده هیات جودو خراسان جنوبی روز پنجشنبه (دهم آبان) با وجود آنکه دبیر فدراسیون جودو، مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمعی از ورزشکاران و اصحاب رسانه حضور یافته بودند ولی به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزار نشد و مباحثی درباره عملکرد این هیات در سال های اخیر مطرح شد.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.