به گزارش ایرنا محمد درخشان روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جودو آذربایجان غربی گفت: برگزاری این مجمع و انتخاب رییس هیات تازه؛ تحولی برای خانواده جودو این استان به شمار می رود و رییس هیات نباید در پشت این انتخابات مخفی شود.
وی بیان کرد: کار ریاست در این هیات فقط پشت میزنشینی نیست و یک مدیر مسوولیت پذیر باید برنامه محور و مدبر باشد تا بتواند امورات مجموعه خود را ساماندهی و برنامه محور کند و کارها با موفقیت تداوم بخشد.
درخشان جلوگیری از ایجاد حواشی در مجموعه فدراسیون و هیات های مربوطه را بسیار مهم دانست و گفت: مشتعل کردن رفتارهای غیرورزشی همچون پروراندن مار در آستین است که در نهایت صاحبش را نیش می زند و به نوعی دود این رفتارها به چشم تمام اعضای خانواده جودو خواهد رفت.
وی افزود: به طور یقین اتحاد و همدلی در ورزش یکی از زیباترین فاکتورهای پیشرفت در یک مجموعه کاری است که علاوه بر بالا بردن قدرت و توانمندی جمعی موفقیت های روزافزون فدراسیون ها و هیات های تحت پوشش را به همراه خواهد داشت.
درخشان گفت: تنها داشتن پول، اعتبار، سخت افزار و سالن های ورزشی ملاک اصلی برای پیشرفت یک فدراسیون ورزشی نیست بلکه ایده ها، افکار سازنده و هماهنگی بین اعضا عواملی است که با یک کاسه کردن نظرها و پیشنهادها، اهداف متعالی و کمال گرایانه ای را خلق می کند.
به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی هیات جودو و کوراش آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار و جعفر باقری در رقابت با سید علی رضوی دیگر کاندیدای حاضر در این مجمع با کسب 11 رای از 16 رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست این هیات ابقا شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.