به گزارش ایرنا علی محمد بیجاری روز چهارشنبه در بازدید گشت های مشترک از واحدهای نانوایی شهرستان درمیان افزود: پنج پرونده تخلف در این بازرسی ها تشکیل شده است.
وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آرد و نان با دقت و نظارت کامل این حوزه در شهرستان درمیان رصد شده است و بازرسی ها از واحدهای نانوایی به صورت مرتب هر 2 هفته یک بار انجام می شود.
مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت درمیان گفت: سهمیه آرد امسال درمیان 6 هزار و 700 تن است که در 6 ماه گذشته، سه هزار و 318 تن آرد بین واحدهای نانوایی و در روستاهای این شهرستان توزیع شده است.
وی ادامه داد: سهمیه آرد شهرستان به صورت مرتب توزیع و کمبود یا مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت درمیان گفت: هم اکنون 68 واحد نانوایی در درمیان فعال است که از این تعداد 33 نانوایی شهری و بقیه روستایی است.
وی از نانواداران خواست در تمامی مراحل تولید نان نکات بهداشتی را رعایت و از افزودنی های غیرمجاز خودداری کنند.
بیجاری گفت: آموزش کارگران در نانوایی ها، افزایش کیفیت آرد، انجام نظارت های کارشناسی شده بر نانوایی ها و افزایش اطلاع رسانی به مردم از اولویت های کاری ما برای افزایش کیفیت نان است.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.