به گزارش ایرنا علی محمد بیجاری روز دوشنبه در اولین نشست کارگروه آرد و نان شهرستان درمیان افزود: با توجه به اهمیت موضوع آرد و نان با دقت و نظارت کامل این حوزه در شهرستان رصد شده و بازرسی ها از واحدهای نانوایی به صورت مرتب هر 2 هفته یک بار در حال انجام است.
وی بیان کرد: هم اکنون 65 نانوایی در شهرستان درمیان فعال است که از این تعداد 32 نانوایی شهری و بقیه روستایی است.
وی سهمیه آرد امسال شهرستان درمیان را 6 هزار و 636 تن اعلام کرد و گفت: در سه ماه نخست امسال یکهزار و 550 تن آرد بین واحدهای نانوایی توزیع شد.
مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت درمیان عنوان کرد: مشکل کمبود آرد در شهرستان نداریم و سهمیه آرد نانوایی ها به طور مرتب توزیع می شود.
وی گفت: نانوایی هایی که نان با کیفیت مطلوب پخت کنند سهمیه آرد بیشتری را دریافت می کنند که با اجرای این طرح انگیزه سایر نانوایی ها برای تولید نان باکیفیت افزایش خواهد یافت.
بیجاری دریافت نان با کیفیت را حق مردم دانست و افزود: باید با رعایت اصول بهداشتی و توجه بیشتر به آموزش، کیفیت و تنوع پخت نان رضایت مردم را افزایش دهیم.
وی بیان کرد: همچنین درخواست مجوز جدید نانوایی در درمیان با توجه به توجیه اقتصادی، بنا بر ضرورت شهرستان و جلوگیری از ضررهای احتمالی سرمایه گذاران در این بخش انجام می شود.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.